Counting my day...

Wednesday, January 28, 2009

makk..oo..mak

Aku tgh tgk talk show mcm2 aznil..mak syok tdo dpn tv..bl aku pusing kt mak..tetibe mata mak tgh dok tgk aku

mak : mak mimpi..tgh dok jln2..
aku : sampai mn?
mak : atas titi..

aku dh start gelak..

aku : nk p mn?
mak : aznil kejar..

wakakak...aku bantai gelak giler..

mak : pastu mak terjun la..aznil dok jerit xacii!!..xacii!!..

harus aku gelak la..

mak : mak tunggu die kejar xsampai2..bkk2 mata tgk aznil dlm tv..patut xsampai2..

hahahahaha...

tu lah mak..salu mimpi yg lawak2..

3 comments:

Anonymous said...

Sekadar ingat mengingatkan. Jangan lupa saudara seagama kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

UmmiQais@iKa said...

Ya-Rabbi....mimpi lagik mak nihhh...lawak lahh!

Anonymous said...

Huarghhh! Huarrghh!! Hahahaha ... ada tak apa2 cucur yang ilang ke? Aduhaiii ibundaku lucu btoll. Nih takleh lawan yang ngigau bola tu laa **perutku masih sengal sampai sekarang bila ingat ngigau bola**