Counting my day...

Sunday, January 18, 2009

Start my new routine

Dah genap 2 bulan dh aku dok rehat2 kt umah nih..tp xgemokk pn..hehe.. Aku ari2 dh lebihkn tdo..tp same jek..
Arini ari last aku dgn rutin biasa aku..bgn pg2..pas subuh..wat bekpes(kdg2..yelaaa..kdg2 pg2 dh ikut mak kuar..kdg2 mak yg watkn bekpes...) pastu kemas2 jap..ataupn bkk lappy ku ini..kul 10 lbh br mandi..hehe.. Alaaa..korg pe tau..lenggong ni pepagi sejuk tau..bkn aku malas mand awal..klu kt shah alam tuh..kul 6 pg pn lek je aku mand..tambah2 mase kemarau..pepagi amik wuduk mcm pakai ais..

Last friday..aku de interbiu kt PPD Gerik..aku kn apply gstt..sib bek diorg panggl interbiu..klu x..aku nk ngamuk dh..hehe.. n Alhamdulillah..aku dpt pe yg aku hajatkn.. Syukur sgt2..even ni pn bkn keje tetap..aku harap ade ruang n rezeki aku dlm bidang ni..klu aku ni xtau bersyukur lg..xtau la..malu dgn Tuhan..
Cemane nk ckp ek..aku minat sgt jd cikgu nih..tuhan je yg tau..dr aku kecik lg..xcaye tanye abg aku..mase die wat projek salasilah keluarga sek men dulu..aku mmg dh ckp nk jd cikgu..tp mase tu aku xtau subjek pe yg aku nk ajor..hehe..

Sok aku kene g PPD Gerik..amik surat lantikan n trus kene g lapor diri kt sekolah yg aku kene ajor tuh..nebes giler..skolah mane pn aku xtau..maybe sek men kenering ataupn p.hulu..gile jauh klu kene kt p.h..
Tapi disebabkn transkrip rasmi aku xde lg..aku akan dibayar dgn gaji dip dl..nant dh dpt transkrip degree..blh nek lg kot gaji.. Yg penting..aku kene blaja2 memberanikn diri bwk keter..hehe..adehhh!!

Neway!..kwn2 tlg doakn aku..semoga aku akan kekal dlm bidang nih..dimurahkn rezeki..diserap ke jawatan tetap..klu korg xnk doa pjg2 pn xpe..pas bc n3 aku ni..trus doa dlm ati..trdetik kt ati pn dh kire doa..hehe..thanks!!

0 comments: