Counting my day...

Wednesday, January 28, 2009

Diari seorg guru..haha..

Salam sejahtera..hehe..lame gak xupdate blog aku nih..cuti dh dkt seminggu..blog xbkk pn.. best giler..org len cuti ry cine 2 ari jek..aku bantai seminggu..haha..nk wat cemane..skolah aku yg bg cuti seminggu..xkn aku nk g jgk..student pn xde..

Oppss..neway..since aku g PPD g amik surat lantikan GSTT..aku xupdate lg kt cni kn.. Actually...aku dpt ngajo kt Sek. Men. Keb. Batu 4, Gerik..skolah yg aku xpnh tau pn kewujudan die kt c2..hehe.. ms time aku skolah dl mn de lg skolah tu..skolah br.. Aku budget dpt skolah kt lawin..at least blh gak berulang dr umah..skali de bdk yg dpt kt skolah Lenggong..chitt.. Pesal la die xbg aku skolah lenggong..jimat duit aku dok umah..ni nk kene tompang umah mak teh dl..aku ni segan dok umah org lelame..especially ngan pak teh..dh ten2 24 jam aku ngan t-shirt long sleeve n tudung..hhee.. Xpela..aku tgh usahakn cr umah sewa..try la tanye cikgu2 bujang skolah tu dl kn..

1st time jumpe pengetua tu..cam tkt sket..dh msuk blik guru..lg gerun..sib bek cikgu2 skolah tu sume baik2..rupenye skolah tu ramai cikgu br..so xde la diorg blagak sgt..hehe..
Korg tau aku ngajo ape?..haha..subjek yg aku idam2 kn..math!!..alahh..form 1 jek.. pastu sivik form 4..lg satu kelas peralihan..
Ckp psl kelas peralihan nih..sian lak aku tgk sorg bdk melayu yg langsung xblh membaca n mengeja..die la plg teruk dlm kelas tu..sbb nye..parents die anta sek cina dr kecik..bl die lemah dok sek cina..br nk anta sek men melayu..aisshhh.. bl aku story kt mak..mak ckp.."Yg lepas tu..jgn disalahkn..jgn slh mak ayah die..adik la kene tlg die..mula dr bwh..mcm ngajo bdk tadika tu.."..adehhh..hehe..tu la aku nih..kdg2 kurg sabor..

Continue blh x? cam best jek nk g kaco mak siram pokok kt luar tuh..hehe..

0 comments: