Counting my day...

Sunday, February 15, 2009

Masalah ke??

Tipu la klu org yg bekerja..xde masalah di tempat kerja.. Samada masalah dengan kerja..ataupun masalah dengan rakan2 sekerja..pendapat korg??..cemane korg atasi?..

Lagi satu..sblm ni aku pnh dgr bl de kwn2 yg ngadu bl msuk tmpt keje br..di pandang serong oleh senior2..bnyk berlaku kn.. Ape nk wat??..once kt silap sket..gerenti kecoh..yelaa..bdk br..kang org ckp blagak..haha..

Aku kn br kejer..kire bdk br la..mnla tau tetibe jd kt aku..yelaa..kdg2 kt xpasan kt wat silap..tkt2 nant once kite wat silap..setaun org akan ingt..tkt jgk.. Setidak2..aku kn la jg repotasi aku..aku ni GSTT jek..ramai guru tetap yang otai kt skolah tu..

So..untuk diri aku sndr..dan kwn2 yg len..bl mula kejer tmpt br..jg lah attitude kt..tp mmg kdg2 kt xsdr kt wat silap..bnyk2 lah doa..mntk Tuhan permudahkn segala urusan..zikir untuk cuci hati dan terpuji dalam perbuatan dan perkataan..

Ya Hamiid

- Barabg siapa berzikir "Ya - Hamiid" 62 kali tiap - tiap lepas solat maghrib dan subuh, InsyaAllah jadilah dia terpuji dalam perbuatan dan perkataannya..


Dimana2 pn de masalah..dan setiap masalah ade jalan untuk selesai..klu kt xmampu untuk selesaikn..kembali pd Allah..
Ms study..lain masalah kt..kejer pn..ade masalah sndr..

0 comments: