Counting my day...

Wednesday, July 16, 2008

He means that??..

Sumbody dedicated this song to mee!!..he means that??..dun know..hehe..


By The Times - Wilayah Strawberi Selamanya (nada Melankolik Malaya)

Oh..Mungkin bila kita bertemu
Berdebar-debar perasaanku
Separuh gila memikirkanmu
Saat pertama terpisah jauh

Duduk termenung,mengenangkanmu
Syahhh..

Oh..Bagaimana pintu hatimu
Masih kekalkah senyum tangisku
Khuatir roboh teguh imanmu
Teguhkah ia tanpa hadirku

Duduk termenung, mengenangkanmu

Woo,pulanglah sayang
Hatiku bimbang gelisah tak menentu
Cepatlah datang terbang melayang
Tersinggah di mimpiku
Bidadari syurgaku
Bidadari nyawa ku

Hoo
Syaahh..

Duduk termenung, mengenangkanmu

Woo,pulanglah sayang,
Hatiku bimbang gelisah tak menentu
Cepatlah datang terbang melayang
Tersinggah di mimpiku

Pulanglah sayang,
Hatiku bimbang gelisah tak menentu
Cepatlah datang terbang melayang
Tersinggah di mimpiku
Bidadari syurgaku
Bidadari nyawa ku..

Neway..tQ for that person..

*Tetibe tringat kt anein..thinking about her feeling..hehe..

4 comments:

msmilo said...

naper ek tringat kat aku ? :-?..hehehe..sape yg bg tipah??

Latifah Suaib said...

Hehe..xtau ar milo..tetibe tringt kt ko..
Act..aku terhibur jek tgk ko hepi cite psl p**s kt aku everyday!! wahahah...

msmilo said...

erk..terima kasih kerana sudi terigt kat aku...hehe..ok..pasneh aku cter pasal org lain plak nk?..=P

Latifah Suaib said...

blh la anein..selagi telinga aku xmenanah..ko cite laa..