Counting my day...

Friday, June 13, 2008

Picnic..

Lamenyee xcite2 kt blog aku ni..maklumlaa..dh dkt 4 minggu aku attend course..9.00 smpai 5.00.. 6 hari seminggu..blk dh penat..slalu jek tdo awal..kdg2 aku blh trtido ngan bj kurung..tmbah2 bl ari isnin ngan khamis..time aku pose..kul 10 - 11 br aku bgn mandi..klu x tilam anien..tilam sya jd tmpt aku lending..xpn aku tdo melintang terus tilam anien..tilam sya..ngan tilam kak ina..
Xproductive langsung idup aku..hehe..

On 1st june aritu..aku join classmate aku g picnic kt sg. tekala..orait gak la..sbb aku xpnh g kt c2..tmpt yg kt xpnh g tu yg sonok nk g.. Then..pg2 tu aku ngan kak ina bgn msk bihun goreng untuk bekal la konon..msk 2 kuali tuuu..sorg satu kuali..kire mcm lawan msk laa..hehe..
Aku..ila..mim..ngan adik ila nek keter kak ina..damai..azlina..n yuz nek keter wan hanisah..konvoi la ramai2..sonok gak..

Then..smpai sane..dh start ramai..sib dtg pg..tp ssh gak nk cr port..sbb ramai..especially laki..xsyok ar kan..pas isi perut msg2..mand la puas2..tp disbbkn aku ni xtahan sejuk..mand ala kadar jelaa..kang demam lak kn..hehe
Bl aku report kt mak..mak ckp aku penakut sejuk!!...ahakk...mak ni mcm xpaham je..


2 comments:

Anonymous said...

Kenapakah ku nampak mukamu masa pergi dan balik cam sama jekk ... seperti tak percaya aktiviti 'mandi manda' tu berlaku.

Latifah Suaib said...

chehh!!..sadap u laa..aku dh bese mand2 sungai nii..maklumlaa..slalu mand lata kekabu..tu yg aku xeran sgt mandi2 sungai nii..kik..kik..