Counting my day...

Saturday, August 15, 2009

Weekend ku di quarters..

Ini la pertama kali aku stay weekend kt quarters sepanjg aku kj kt cni..hahaha.. Hamik koo..salu manja sgt..tiap2 minggu mak amik..pastu mak anta..
Tapi xkisah pn sbenornye..blh jek aku survive dok cni.. Walaupunnnn...bas xde nk kuar2..transport xde nk kuar..brg2 dapur cukup lg untuk perut aku yg kecik nih..hahahah...

Emmm..pg td..anak murid (anak murid kee???..aku bkn cikgu lg dh...tp die panggl aku cingu..orait la kn..hehe) ltkkn roti n air kt pintu umah aku..adooii..baik ntul anak2 cikgu kt quarters nih..syg btul die kt aku..sian lak..yelaa..die bdk lg..duit tu bkn sng nk dpt..(tp die anak cikgu..bnyk la duit kot..)..Neway..thanks tu Lufti..salu benor banje aku..

Semenjak aku dok cni.. Aku btul2 cukup mkn la ..mkn aku mmg ikut time.. klu time kj..mest mkn..klu xmkn ns lemak azi bg..mest turun kantin..klu x..aku mest mkn ns kt umah..pendek kt..mest mkn..
Pastu dtg kj ptg pn blh lpar lg tu..ade je mende aku nk mkn..klu x burger cikgu rodiah..donut keras yg dlm peti ais office pn aku bedal..
Mlm lak..mest de mkn..klu x ns..ns goreng..bihun grg..megi pn jd laa..janji ade..xblh miss..
Yelaa..klu nk banding ngan zaman study aku..bnyk la skipp mkn..kdg2 mlm xmkn..pg2 lg la xmkn..klu kelas lwt..bgn pn lwt la..klu kelas awl..xde mkn dh..trus g kelas..
Tp bdn aku still xnek..hahaha.. Yg nek..kt pipi jek(tu pn de yg xpasan..)..aiihhh...cemane nk bg nek sket brt bdn nih..mn g sume mknan n lemak yg aku mkn tu..hehehe..

Aktiviti : xde yg menarik..selain membasuh bj n mengemas rumah(kui..kui..rajin gilerr..) aku tekun meng'keyin' data SSQS nk bg siap..so ari senin dh blh wat kertas kj untuk program cuti skolah..uihh..dh lwt nih..seminggu jek lg..Tekun..tekunn..

Dgn bangganya aku nk tunjuk murtabak megi aku yg pg td..haha..(kj org bosan..tu pn nk tunjuk..pedulik hapee kn..)




ps** : n3 adalah sekadar nk membuktikn bahawa aku rajin mengupdate blog..sblm ade org fire aku sbb dh lm xupdate..bek aku wat sesiap..hahaha

0 comments: