Counting my day...

Wednesday, May 27, 2009

N3 4 my besdeii!!

Dh lewat 9 ari aku wat n3 untk besdei aku...sp yg xtau besdei aku..
18 mei...ok..nant ingt..bkn ingt je..adiah skalii..hehhehh.. Neway xde yg interestng besdei aku taun ni klu nk dibanding ngan ms aku dulu2..muda remaja..kanak2 dulu..dulu2 dpt kek..dpt adiah la sket2..sbb family aku bkn jenih yg suke celebrate besdei nih..xjd tradisi aku ngan family2 aku..so klu xcelebrate pn..xjd hal..

Tapi..ms muda2 dl..yg salu wat aku hepi time besdei aku..geng2 sek men la..the special one..noma..even ms aku kt kl pn de surprise untk aku..thnks buddy!!..muahh..muah..

Tp taun nii..even mak pn xingt besdei...waaaaaaaaa!!!..alasan mak.."sblm tu mak ingt..tp blh lupe..".. hak..hak..no hal la mak..

Ape yang aku nk taun ni...emmm.

  1. Keje tetap : even aku rs teruk jd cikgu skang..tp jauh dr sudut ati aku..aku suke..klu blh..aku nk jdkn pendidik ni..sbg kerjaya aku..
  2. Kumpul duit : even aku kejer xtetap skang..n aku blm dpt gaji penuh lg..sekdar bergantung pd gaji diploma je..tp Alhamdulillah..aku still blh kumpul duit..bkn untuk aku beli keter..beli umah..tp sekadar persediaan kot2 aku perlukan duit..xpyh aku nk korek2 duit mak lg..yela..kejer pn xtetap skang..kot2 sok kene buang..aku akan terus menyimpan..
  3. Kawin?? : come on..aku dh 26..imposible aku xpikir psl kawin..yg membuat aku lbh pikir psl ni..dh tentula mak.."mak dh tua..adik pn bkn nye muda lg.."..tu lah dialog mak yg salu benar aku dgr..word yg jaja pnh sebut n aku ingt smpai skrg.."ckp org tua kt xblh terus ketepikan.."..
  4. Tak putus bg mak duit : Aku sgt2 berharap..aku xtrputus bg blanje kt mak..yela..tkt gak..kot2 tetibe aku kene terminate dr GSTT nih..mn aku nk cekau duit bg kt mak..
  5. Perbaiki iman : Semoga aku dpt perbaiki iman aku..aku bknlh dr kalangan wanita yg btul2 kuat iman..salu benar aku lalai..InsyaAllah..
For dis year..jgn ingt aku xdpt adiah...hehe..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaaaaaaaaaaaa...








ONE DROP PERFUMES by Egyptian Potion
8 bottles inside : Mariah Carey, Sarah Jessica Parker, Britney Spears, Kate Moss, Kylie Minoque, Paris Hilton, Elizabeth Taylor, Jennifer Lopez
try this : http://www.onedropperfumes.com/
very interesting..NEW celebrities' special.. (ehh..aku bkn nk blagak dpt adiah ni tau..tp nk promote jek..even xdpt pape komisen..tp try la..best..other than dis celebrities special pn menarik..)

Thanks 2 da person yg bg present nih.....hehe..mmuuahh!!

0 comments: