Counting my day...

Thursday, May 28, 2009

MC lagii..

Arini dh masuk ari ke-4 aku MC..terperuk kt umah..menatang sakit aku nih..hehe.. Ehh..aku bkn cedera parah pn..blh lg mkn sendiri..mandi sndr..tp agak susah untuk aku g keje..sbb duduk aku xbrape nk btul..jalan aku xbrape nk betul..pakai baju lg la xbrape betul..

Smlm adalah kali ke3 aku g klinik..isnin lps aku dh diberi MC 2 hari..smlm aku ke klinik lg..dgn tanpa belas kasihan..dktr telah menghadiahkan aku injection..adeehhh!!..sakit tau!!..bersama dgn ganjaran 3 hari lg MC..

Ape yg tgh aku pikirkan skrg adalah...blh ke pihak skolah cayekn MC aku??..sbb aku xdpt MC dr klinik kerajaan..tp tiap kali aku g klinik..dktr akan ckp..virus yg aku dpt nih..teruk!!..kdg2 brbulan2 br blh baik..ade jgk yg dh baik pn..parut tu still sakit bl pegang..scary kn!!...isau nih..

Lg satuu..cemane nk konvo..mmg sah nk kene pakai baju maxi kot..alaaa...
Arini..still rs sakit2 sket..tp dh kurg sket dr aritu..Alhamdulillah..

Kawan2..tlg doakan aku sembuh dengan sempurna secepat mungkin...dptla aku kembali menyambung tugas aku..
Doakan jgk aku dpt pekerjaan yang tetap...Amiinn!!

0 comments: