Counting my day...

Wednesday, August 6, 2008

My new pink baby..

My new pink baby..hehe.. last 2 weeks(lbh kurangla..)..aku dlm dilema nk bl external harddisk or laptop..untuk memudhkn aku wat fyp..coz every week nk kene present kt supervisor..xkn nk bwk cpu..xde transport..jenuh gak aku tanyer anein..tp still xleh decide nk bl yg mane..tp aku plan nk bl laptop bl dh keje nant..sbb aku nk pakai vaio pink..hehe..cute kn!!..rm3k ++

Then..dh discuss ngan mak n abg..diorg prefer aku bl laptop..lbh dr 3 kali aku tanyer mak.. Once mak ckp mak nk pakai pc..nak xnk..aku kene bl jgk laptop..pc aku ni mest anta kg..mak nk pakai..start survey pink laptop kt internet..dell!!..i want it..hehe..lg murah..compared to vaio..

Last saturday..me, ujang n my bro..rushing g pc fair..survey laptop..grab jek broucher yg diorg hulur..terpaksa tingglkn my sys in law n my qaiis kt playground klcc..ditemani kak wa n kak tayah..

On that nite..kitorg discuss mane yg lg bagus..tinggl dell n compaq setelah di short listed..hehe..my bro pakai compaq..but i want pink laptop!..hehe..
Sampai pg..discus punye discuss..aku decide nk dell jgk..tu pn ssh nk decide..

So..on 3rd august..i got my 'dell pink latop'..Alhamdulillah..hehe.. Tq to my mum..sbb bg aku pinjam duit..hehe..tq jgk to my bro..sbb rushing giler nk setelkn duit..coz of his debit card problem..kik..kik.. Now..i got my 'new pink baby'..



my pink baby..with..


Intel(R) Core(TM)2 duo CPU T5850 @2.16GHz

2.00 GB Memory

160GB harddrive

wif pink stilettos wallpaper n pink style


Act..kitorg bkn g shopping ari tu..tp..know wat? my bro bl hp baruuuu...wahhh!!..hehe..

Nokia E71..



Alhamdulillah..rezeki aku n my bro untuk hari tu..dpt sumthing yg br..especially to my mum yg semestinya xrs ape yg aku dpt skang..so that..aku akn anta my pc blk kg cpt2..untuk mak pakai..dh lame die sebut nk pakai pc..hehe..

3 comments:

nizafauzi said...

wahhhhh....canteknye laptop baru die!!!!!hehehehe...

Latifah Suaib said...

hehehe..akhir2 sem ni la rs nk pakai sgt2..

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus