Counting my day...

Sunday, June 14, 2009

Kenduri kwn2..


Arini ari last aku bercuti..dh lps 2 minggu aku beristirehat (3 minggu termasuk MC..hehe).. Cam bese..dr kecik smpai aku besar..bl cuti jek..mest de bnyk kenduri yg kitorg g..mak lumlaa..mak aku glemer..ahaha...so bnyk la jemputan..tapi beza nya cuti skolah skrg dgn dulu.. skrg nih..cuti skolah aku bnyk dipenuhi dgn jemputan kenduri 'kwn2 aku sendiri..'..hehe..

Maksudnya disini..kwn2 aku dh ramai la yg dh kawin..kik..kik..so..jd masalah la plak kn..bl nk g kenduri kwn2..dh xde geng..bihtu..sume dh kawin..tu xkire yg dlm pantang..yang g ngan asben..alih2..aku g la ngan mak aku..hik..hik..

Kepada sahabat2 ku yang br melangsungkan perkahwinan n sempat aku g..kak dah..nurul n shahrul..semoga panjang umo..n berbahagia hingga ke akhir hayat..
Kepada sahabat2 yang menjemput aku tapi xdpt nk g..daud..azmeer..maaf sbb xdpt nk attend..jauh sgt..maklumlaa..aku blm de transport lg..hehe

**Especially to my very2 best friend..noma..as i wish..wat la resepsi kt lenggong nih..kenduri jauh sgt..aku pn xdpt nk attend..semoga berbahagia n hepi2 slalu..



Nurul & Din **6 june**Taman Bukit Senyum..



Shahidah & Joe**6 june**Changkat Berangan..


**Oppss..kepada 2 org sahabat ku..wahida n ena..tahniah sbb dh deliver 1st baby..mest comell!!.. nk tengokk!!!..hehe.. Untuk kak chik..taniah sbb dh prgnant 2nd baby!!..

Nampaknye aku la yang last kawin ek..xpe..long de lg..hik..hik..

1 comments:

Miz Myhani Hussin said...

sekolah esik.tak de dah kenduri2 hehehe..