Counting my day...

Sunday, March 29, 2009

Telur kembar..hehe

Hehe..korg penah tgk x telur kembar??..salu aku tgk pisang kembar jek..org tua2 ckp klu mkn pisang kembar..nant dpt anak kembar..erk!!..(rezeki atau zuriat bkn bergantung pada pisang tu..kann..)..
Tapi aritu kan..aku nk msk..amik la telur dlm peti ais mak aku..tkt tlur tu dh busuk..aku pecahkn dlm mangkuk dl..tetibe..tlur tu ade 2 telur kuning.. waahh!!..ajaibnyee..aku xtau la kot org len dh 70 kali jumpe telur camni..mest la diorg xheran kn..tp aku br 1st time jumpe..ajaib x?? (ataupn aku yg syok sndr..hahahah!!)..xkire la..nk rs ajaib gak..
pastu nant de 2 ekor anak ayam kuar dr telur yg sama..best!!..best!!

Agaknye kn..org yg bkk kedai mkn tu..dh bp kali la jumpe telur kembar camni..diorg kn hari2 msk gune telur..ntah2..yg kembar 3 4 pn ade..nak tgkk!!!.. tp klu de bnyk jumpe telur yg camni..jgn mkn salu..telur kuning kn bnyk kolestrol!...haha..


0 comments: