Counting my day...

Monday, November 3, 2008

My friends besdei..

Salam sejahtera..hehedh lame jgk aku xjenguk blog aku yg cam dh nk bersawang nihh..better than my bro nye blog laa..hehe...pape ntah.. Neway..bln 10 yg lps..3 org bdk umah aku yg celebrate besdei diorg yg ke.........25..
Hmmmm...dh alang2 sambut besdei korg de kt umah..haruslah aku wat perangaii...nak tau??....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng..jeng...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

haaaaaaa????....nape ni aneeeinn... YaAllahhh....abis bajuu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cenyum lak...ni mmg keje aku..sowi aneinn...

Neway..happy besdei to jaja..yanti n anein..untk jaja...sowi jgk aku pakaikn sket bedak mlm besdei ko tuh..kik..kik..taniah buat yanti kerana terselamat dr serangan aku..
Aku doakn semoga korg dimurahkn rezeki..behagia selalu..dan semoga dicepatkn jodoh..

3 comments:

msmilo said...

ampessss..haha..

Anonymous said...

issk..ko ni tipah,nakal betul yek..
sape yg mengajar ko nih??

hehe.. :P

Latifah Suaib said...

milo: kui..kui..beshh arr..

khalid: hehe..tu gurauan namenye...blaja sndr..hehe..